خاطرات امتحان 2
 
بازی و سرگرمی
این وبلاگ هر هفته مطلب جدیدی داره.
 
 
شنبه 1 تير 1392برچسب:خنده,دار,باحال,جک,خاطره,امتحان,خنده دار, :: 1:44 ::  نويسنده : احمد رضا

من درس ریاضیم خیلی خوبه و همیشه بیسته!

علومم هم همیشه بده.

منو دوستم کریمی تصمیم گرفتیم من به اون ریاضی و اون به من علومو تقلب بده!

بعد امتحان دوممون که ریاضی بود فک کنم بهش 5 نمره تقلب رسوندم.

امتحان بعدی قریشی (که رو صندلی تکی نشسته بود البته ما هم بقل دستی نداشتیم) جلو سریمون اعتراض کرد که من (منظورم از زبون قریشیه) دست چئیم و سخت دست چئمو ببرم راستم!

بعد جای قریشی (رتبه ی تقریبا آخره) کریمی نشست!

بعد منم نتونستم علومو از کریمی تقلب بگیرم ولی قریشی سر منو خورد انقد گفت سوال فلانی.





درباره وبلاگ


سلام من احمد رضا این وبلاگو ساختم. این وبلاگ بروز است و هر هفته مطلب جالبی دارد. ولی در هر صورت نظر بده و اگر نه شبیه این انگیری بردز میشم. راستی: به نویسنده نیازمندیم!
آخرین مطالب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 4909
بازدید کل : 999194
تعداد مطالب : 620
تعداد نظرات : 940
تعداد آنلاین : 2

http://deadtools.mihanblog.com/" name=button>



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کسب درامد از طریق پاپ اپ